Dreaming

Dreaming

Sivut

maanantai 22. joulukuuta 2014

Onnellisuus

Se on ihmeellistä miten äkkiä se onni, jota on odottanut suurinpiirtein 20 vuotta, tuleekin omalle kohdalle.

Mutta mitä oikeastaan onkaan onnellisuus? Absoluuttista totuuttahan tähän ei ole, vaan jokaisella ihmisellä on asiasta oma näkemys, ja tietyt määreet joista onnellisuus muodostuu.

Kun olin 20, ajattelin olevani onnellinen jos minulla on omakotitalo, mies ja yksi lapsi. Hyvä parisuhde ja muutama hyvä ystävä, riittävä toimeentulo. Ura tai mammona eivät ole minulle koskaan olleet tärkeitä, vaan eniten olen aina halunnut oman pienen perheen ja onnellisen parisuhteen.

Minun elämässäni on olliut paljon muutoksia, hyvää ja pahaa, mutta pitkäksi aikaa en koskaan ole juurtunut mihinkään. Vasta nyt tuntuu siltä että voisin juurtua- olen löytänyt vihdoinkin rinnalleni ihmisen joka on minulle ihan kaikkea- paras ystävä, rakastettu, harrastuskaveri, elämänkumppani. Kaikkea. Minulla on myös se yksi lapsi, vaikka 16 vuotta luulin etten tulisi koskaan saamaan omaa lasta.

Meillä on myös oma, ihana kodikas talo-tosin ei oma ainakaan vielä, mutta talo joka on ihan oikea KOTI, sellaista minulla ei ole ollut vuoden -99 jälkeen.

Onneksi koen senkin, että tulin työkyvyttömäksi ammattinni, joka terveydellisistä syistä oli alun perinkin minulle fyysisesti aivan liian raskas. Nytminulle on mahdollisuus kouluttautua uudelleen, työhön joka ei ole liian raskasta.

Minulla on myös ikioma bändi, jossa saan sekä laulaa, että toteuttaa luovuuttani tekemällä sanoituksia.

Kyllä se niin on, että tässä se nyt on, koko paketti. Se Onnellisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mitä on mielessäsi.